
Монгол Улс GO MONGOLIA үндэсний брэндийг 2 жилийн турш тогтвортой хэрэгжүүлж, Brand Finance компаниас 100 гаруй зах зээлийн 170,000 гаруй хэрэглэгчдийн дунд судалгаа явуулж гаргадаг Зөөлөн хүчний индекс (Soft Power Index)-ийн үзүүлэлтээр 14 байр ахисан билээ.
Энэ хүрээнд Brand Finance сэтгүүлд өгсөн ярилцлага нийтлэгджээ.
…“Аялал жуулчлал нь манай эдийн засгийг төрөлжүүлэхэд чухал үүрэг гүйцэтгэж байгаа бөгөөд цаашид энэ үүрэг улам нэмэгдэх болно. Жуулчдыг илүү ихээр татах тусам эдийн засгийн бусад салбарууд хөгжин тэлэх боломж бүрдэх юм.”…
🔗 Дэлгэрэнгүй ярилцлагыг: https://brandfinance.com/insights/mongolia-how-nation-branding-is-unlocking-tourism-investment-and-global-recognition
🔗 Зөөлөн хүчний индексийн тайлан: https://brandirectory.com/softpower
#GoMongolia
#SoftPowerIndex
#BrandFinance
0 cэтгэгдэлтэй